№ 3 (183)

    Можливість звільнення деяких категорій посадових осіб за повторні адміністративні правопорушення у деяких сферах діяльності з’явилась у Кодексі законів про працю України (далі ― КЗпП) відносно недавно, а саме у 2015 році після прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» від 12 лютого 2015 р. № 191-VIII, і тому про цю підставу для звільнення поки що мало можна знайти коментарів у профільній періодичній та науково-практичній літературі. Тож дізнайтеся, кого саме та за які повторні порушення роботодавець повинен звільнити за ч. 2 ст. 41 КЗпП, а також ознайомтеся з порядком звільнення у відповідних випадках.

    Трудове законодавство України гарантує працівникові дотримання тих умов трудового договору, які були обумовлені при його укладенні. Однак у процесі роботи можуть виникати певні обставини, які потребують як значних змін на кшталт переведення чи змін істотних умов праці, так і незначних, приміром переміщення. Почнемо розглядати такі можливі «пертурбації» з найпростішої і з’ясуємо, яким чином можна провести і оформити переміщення та чим воно кардинально відрізняється від переведення

    У попередньому номері ми розглянули норми щодо кількості працівників, які повинні займатися на підприємстві веденням військового обліку, ознайомилися з їхніми завданнями та обов’язками, а також з’ясували, яким чином внести відповідні зміни до окремих посадових інструкцій, «додавши» туди обов’язки з військового обліку (як за згодою працівника, так і без неї). Наразі дізнаймося, як можна покласти на працівника додаткові обов’язки з військового обліку у добровільному порядку, кого саме можна призначити відповідальним за організацію ведення військового обліку, а також яким чином про таке призначення слід повідомити військкомат.

    Продовжуючи пошук у Національному класифікаторі України ДК 003:2010 «Класифікатор професій» (далі ― КП) деяких специфічних професійних категорій, у цьому номері для допомоги кадровикам ми спробуємо знайти супервайзерів, робітників з балонами, працівників соціальної сфери, водіїв небезпечних вантажів, а також допоможемо розробити посадові інструкції для деяких з них.

    Хоча рівень розвитку підприємств у напрямку управління персоналом стрімко підвищується, але і досі багато роботодавців, навчаючи працівників, безпосередньо пов’язаних з обслуговуванням клієнтів, як і раніше, приділяють багато уваги їхнім знанням продуктів та адміністрування, випускаючи з поля зору важливі аспекти клімату самих відносин співробітників з клієнтами. Між тим, як свідчить практика, найчастіше обслуговування запам’ятовується не за матеріальним аспектом послуги, а за особистісним. А для найбільшого успіху необхідний баланс між особистим і матеріальним. Кожного продавця клієнти, незалежно від результату своєї покупки певного товару чи послуги, завжди будуть асоціювати з його підприємством. Існує безліч прикладів у різних сферах обслуговування клієнтів, коли люди підтримують контакт з персональним менеджером, навіть якщо він і змінив місце роботи (тобто, у разі його переходу на інше підприємство, яке займається продажем аналогічних товарів чи послуг, клієнт «йде» саме за конкретним працівником і йому байдуже, що він здійснюватиме покупки вже в іншого підприємства). Тож наразі розглянемо різні варіанти співвідношення задоволеності ― незадоволеності клієнтів і працівників та з’ясуємо, як можна через співробітників підприємства опосередковано впливати на клієнтів й підвищувати таким чином прибутки (якщо ви це знатимете, окрім рутинної кадрової роботи, то станете для свого роботодавця просто незамінним кадровиком і фахівцем з управління персоналом).

    У тестуванні на знання державної мови одне із запитань буде присвячене правильному наголошуванню слів. Досить часто люди звикають до неправильного наголошування слів і поступово починають вважати його нормою. На жаль, наразі навіть диктори радіо та телебачення нерідко припускаються помилок у наголошуванні слів. Та зрештою,будь-яка людина може помилятися, проте будемо прагнути до того, аби таких помилок було якомога менше.

0