Робочий час

    У зв’язку із запровадженням нового святкового дня 25 грудня — Різдва Христового та скасуванням Дня міжнародної солідарності трудящих — 2 травня змінилися норми тривалості робочого часу на 2018 р., що були опубліковані в № 11/2017.

    Незважаючи на те, що до цього часу в нашій державі не вщухають дискусії щодо переходу на зимовий та літній час, в останні вихідні березня необхідно буде перевести стрілку годинника на одну годину вперед. Для певних категорій працівників таке переведення позначиться на відпрацьованому часі. Кого це може стосуватися та як правильно обліковувати цей час — у статті

    Майже на кожному підприємстві є працівники, які працюють на умовах неповного робочого часу. При цьому такий режим робочого часу може бути їм встановлено як з власної ініціативи, так і з ініціативи роботодавця. Тож у статті з’ясуємо, як впливає робота на умовах неповного робочого часу на надання відпусток та розрахунок відпускних, а також на оплату за листком непрацездатності

    Табель обліку робочого часу вважають одним з досить важливих документів підприємства, адже відповідно до нього бухгалтерія нараховує заробітну плату, яка є винагородою працівникові за виконану ним роботу. Оскільки процес організації та ведення табельного обліку не всім зрозумілий, у статті розглянемо форму табеля та умовні позначення для фіксації відпрацьованого часу й причин відсутності працівника тощо, а в наступному номері розповімо про присвоєння табельних номерів, внесення змін до табеля та про заключний етап — його закриття

          Різновидом режиму робочого часу є режим, за якого вводиться підсумований облік робочого часу. Відповідно до статті 61 КЗпП його запровадження допускається на безперервно діючих підприємствах, в установах, організаціях (далі — підприємство), а також в окремих виробництвах, цехах, дільницях, відділеннях і на деяких видах робіт, де за умовами виробництва не може бути додержана встановлена для даної категорії працівників щоденна або щотижнева тривалість робочого часу.

    У попередньому номері журналу була запропонована форма табеля обліку використання робочого часу та умовні позначення для фіксації відпрацьованого часу й причин відсутності працівника. Але для ознайомлення з усіма нюансами оформлення табеля цієї інформації недостатньо, тож у статті розглянемо, як присвоювати табельні номери, вносити, за потреби, зміни до табеля, а також питання відповідальності в разі його заповнення, строки подання до бухгалтерії та процедуру закриття цього облікового документа

    Чи вважається сумісництвом робота за трудовим договором студентів денної форми навчання?

    Кожний роботодавець зацікавлений у тому, щоб його працівники були здоровими, адже лише за такої умови вони виходять на роботу. Однак трапляється, що протягом робочого часу комусь із них стає зле або хтось отримує виробничу травму. У таких випадках необхідно терміново надати першу допомогу, а зробити це можна, якщо на підприємстві є аптечка з певним набором медичних препаратів та засобів. Про те, як створити та чим укомплектувати аптечку на підприємстві, де її розмістити, а також як утилізувати прострочені ліки — у статті

0