Про механізм виправлення допущеної помилки або неточності в затверджених актах форми Н-5 і Н-1 та скасування попередніх актів розслідування йшлося в роз’ясненні Держпраці України.
Якщо комісією з розслідування під час складання актів за формою Н-5 та Н-1 допущено помилки або неточності, посадова особа Держпраці має право відповідно до пункту 34 Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, видавати обов'язковий для виконання роботодавцем припис за формою Н-9 щодо проведення розслідування (повторного розслідування) нещасного випадку, затвердження чи перегляду затверджених актів форми Н-5 та/або Н-1.
На виконання вимог зазначеного припису комісія з розслідування нещасного випадку складає нові акти, до яких вносяться необхідні зміни й уточнення, які після затвердження надсилаються роботодавцем особам та органам, визначеним у Порядку.
На раніше складених актах робиться запис про підставу втрати їх чинності та зазначається номер і дата нових актів. Зміни також вносяться до журналу реєстрації осіб, які потерпіли від нещасних випадків (додаток 7 Порядку).