Головне Управління ПФУ у Вінницькій області інформує, що перед скануванням трудових книжок необхідно провести їх ретельний аудит і наводить таку послідовність дій.
На першій сторінці трудової книжки зазначаються відомості про працівника. Отже, на відповідність паспортним даним необхідно перевірити такі записи в трудовій:
- прізвище, ім’я та по батькові працівника;
- дату народження.
- підпису власника трудової книжки, яким він завірив правильність внесених даних;
- підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок;
- печатки закладу, де трудову заповнили вперше.
У разі зміни працівником прізвища, імені, по батькові роботодавець зобов’язаний внести відповідні записи до його трудової книжки. Підстава — документи, що підтверджують зміни:
- паспорт;
- свідоцтво про шлюб;
- свідоцтво про зміну прізвища, імені чи по батькові тощо.
- однією рискою закреслюють колишнє прізвище і записують нове;
- на внутрішньому боці обкладинки вказують інформацію про документ, на підставі якого зроблено запис, з його реквізитами;
- запис завіряють підписом відповідальної особи і печаткою підприємства.
Якщо виявлено помилку в записі прізвища, імені, по батькові чи дати народження, такий бланк трудової книжки вважають зіпсованим, складають акт про його списання та оформлюють трудову на іншому бланку. Якщо помилився попередній роботодавець, працівнику необхідно звернутись до нього для виправлення помилки. У разі ліквідації попереднього місця роботи виправити ситуацію необхідно в судовому порядку.
Якщо запису про зміну прізвища, імені чи по батькові не внесено, то в разі якщо ви є останнім роботодавцем, маєте внести відповідні зміни.