Оприлюднено проєкт постанови КМУ «Про заходи щодо поетапного впровадження обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Пропонується, щоб дані, які наявні в реєстрі застрахованих осіб, підтверджували наявний трудовий стаж для укладення трудового договору, призначення пенсій та інших цілей, передбачених законодавством.
Міністерству фінансів України буде доручено переглянути форму звіту з ЄСВ з метою обліку відомостей про посади, кваліфікацію та умови праці застрахованих осіб. Пенсійний фонд України (ПФУ) визначить порядок подання відомостей про трудову діяльність працівника в електронній формі, забезпечить створення та надання на безоплатній основі особам, які виявили бажання подати відомості, відповідних програмних засобів.
Відомості про трудову діяльність працівників подаватимуть до ПФУ через вебпортал електронних послуг у вигляді копій передбачених законодавством документів, відсканованих з обов’язковим накладанням страхувальником або застрахованою особою кваліфікованого електронного підпису. Зазначені відомості можуть бути подані також в оцифрованому вигляді. Ідентифікуючі відомості про особу подаватимуть шляхом заповнення відповідних полів анкети застрахованої особи.
Також передбачено оцифрування відомостей про трудову діяльність працівників органами ПФУ на підставі сканованих копій документів, доповнивши персональну облікову картку застрахованої особи в реєстрі інформацією, наявною в сканованих копіях документів.
Раніше повідомлялося про деталі законопроєкту від Мінсоцполітики, згідно з яким дані про стаж мають переводитися в електронну форму. Зокрема, облік трудової діяльності працівника має вестися в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб. Також можна буде використовувати й трудову книжку, якщо це передбачатиметься колективним договором. Відомості про трудову діяльність працівників включатимуть до реєстру застрахованих осіб протягом п’яти років на підставі поданих відомостей.