Наказ Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Порядку ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб»

від 13 листопада 2014 р. № 1213

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
19 грудня 2014 р. за № 1621/26398

Відповідно до частини двадцять третьої статті 48 Кодексу цивільного захисту України, пункту 6 Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб, що додається.

2. Департаменту юридичного забезпечення МВС (Горбась Д. В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної служби України з надзвичайних ситуацій Бочковського С. С.

4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

 

Міністр                                                                                                    А. Б. Аваков

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби України

з надзвичайних ситуацій                                                                     С. Бочковський

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства внутрішніх справ України
13 листопада 2014 року № 1213

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
19 грудня 2014 р. за № 1621/26398

 

ПОРЯДОК
ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб

1. Цей Порядок встановлює процедуру накопичення, обробки, систематизації, зберігання, захисту і використання інформації з реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб (далі — Реєстр), а також визначає механізм внесення (виключення) аварійно-рятувальних служб (далі — АРС) до (з) Реєстру.

Реєстр є інформаційною системою, що містить відомості про атестовані АРС.

2. Формування та ведення Реєстру покладаються на ДСНС України, яка:

1) визначає організаційні та методологічні засади формування та ведення Реєстру;

2) забезпечує збереження документів, на підставі яких проводиться включення інформації до Реєстру;

3) забезпечує доступ до інформації, що міститься у Реєстрі;

4) використовує інформацію Реєстру для виконання своїх повноважень.

3. Ведення Реєстру здійснюється українською мовою.

4. Реєстр складається і ведеться структурним підрозділом організації роботи Міжвідомчої комісії з атестації аварійно-рятувальних служб та рятувальників (далі — МАК) відповідно до Положення про Міжвідомчу комісію з атестації аварійно-рятувальних служб та рятувальників, затвердженого наказом МВС від 17 вересня 2014 року № 963, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 9 жовтня 2014 року за № 1219/25996, в електронній та паперовій формах згідно з додатком 5 до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828.

5. Після прийняття рішення про атестацію АРС відповідний структурний підрозділ організації роботи МАК, на який покладено ведення Реєстру, протягом 30 календарних днів вносить до нього дані, наведені в додатку 5 до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828.

6. Підставою для внесення атестованих АРС до Реєстру є рішення про видачу АРС свідоцтва про атестацію АРС (далі — Свідоцтво).

7. Повідомлення про включення до Реєстру надсилається атестованим АРС письмово протягом 10 робочих днів з дня включення до Реєстру.

8. У разі переоформлення Свідоцтва структурний підрозділ організації роботи МАК на підставі рішення про оформлення нового Свідоцтва та протягом строку, зазначеного в пункті 5 цього розділу, вносить до Реєстру зміни із зазначенням нових відомостей.

9. Атестовані АРС виключаються з Реєстру у випадках:

прийняття рішення про анулювання свідоцтва про атестацію АРС;

звернення АРС про виключення з Реєстру.

10. Підставою для виключення атестованих АРС з Реєстру є рішення ДСНС України про анулювання Свідоцтва.

11. Виключення атестованих АРС з Реєстру здійснюється протягом строку, зазначеного в пункті 5 цього розділу.

12. Повідомлення про виключення з Реєстру надсилається АРС письмово протягом 10 робочих днів з дня виключення з Реєстру.

 

Начальник Департаменту юридичного

забезпечення Міністерства внутрішніх

справ України

полковник міліції                                                                                  Д. В. Горбась

0