від 21 червня 1996 р. № 193
Додатково див. лист
Державного комітету статистики України
від 4 грудня 2002 року № 03-04-05/99
На виконання заходів по реалізації Державної програми переходу України на міжнародну систему обліку і статистики
Наказую:
1. Затвердити типові форми з обліку сировини та матеріалів і ввести їх в дію з липня 1996 року:
М-1 «Журнал обліку вантажів, що надійшли»;
М-2а «Акт списання бланків довіреностей»;
М-3 «Журнал реєстрації довіреностей»;
М-4 «Прибутковий ордер»;
М-7 «Акт про приймання матеріалів»;
М-8 «Лімітно-забірна картка»;
М-9 «Лімітно-забірна картка»;
М-10 «Акт-вимога на заміну (додатковий відпуск) матеріалів»;
М-11 «Накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів»;
М-12 «Картка № складського обліку матеріалів»;
М-13 «Реєстр № приймання-здачі документів»;
М-14 «Відомість обліку залишків матеріалів на складі»;
М-15 «Акт про приймання устаткування»;
М-15а «Акт приймання-передачі устаткування до монтажу»;
М-16 «Матеріальний ярлик»;
М-17 «Акт № про виявлені дефекти устаткування»;
М-18 «Сигнальна довідка про відхилення фактичного залишку матеріалів від установлених норм запасу»;
М-19 «Матеріальний звіт»;
М-21 «Інвентаризаційний опис №»;
М-23 «Акт № про витрату давальницьких матеріалів»;
М-26 «Картка обліку устаткування для установлення»;
М-28 «Лімітно-забірна картка №»;
М-28а «Лімітно-забірна картка №».
2. Управлінню статистичних стандартів, класифікацій та реєстрів (Чекменьов А. О.):
2.1. У місячний термін надіслати Держкомстату Автономної Республіки Крим, обласним, Київському і Севастопольському міським управлінням статистики, підприємствам «Бланковидаву», міністерствам, відомствам, державним комітетам, корпораціям, концернам, зразки затверджених форм первинної облікової документації;
2.2. Забезпечити організацію контролю за ходом впровадження типових форм первинного обліку, затверджених Мінстатом України, в облікову практику підприємств, організацій та установ України.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра О. Г. Осауленко
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Міністерства статистики України
від 21 червня 1996 р. № 193
Журнал обліку вантажів, що надійшли
(форма № М-1)
Застосовується для обліку та контролю за надходженням та оприбуткуванням матеріальних цінностей.
Записи в журналі виконуються відділом постачання в міру надходження матеріальних цінностей на склад підприємства на основі товарно-транспортних документів, прибуткових ордерів, актів приймання матеріалів. У журналі також роблять відмітки про запитання, що пов’язані з розшуком вантажів, які не надійшли.
У графі «Примітка» записують дані про оплату рахунків, відмову від акцепту або суми часткового акцепту та інш.
Акт списання бланків довіреностей
(форма № М-2а)
Складається не рідше одного разу на квартал із зазначенням їх нумерації і кількості. Затверджується керівником підприємства (організації).
Журнал реєстрації довіреностей
(форма № М-3)
Застосовується для реєстрації виданих довіреностей та розписки про їх одержання.
Прибутковий ордер
(форма № М-4)
Застосовується для обліку матеріалів, які надходять на підприємство від постачальників чи з переробки. Прибутковий ордер в одному примірнику складається матеріально відповідальною особою у день надходження цінностей на склад.
Графа «Номер паспорта» заповнюється при оформленні господарських операцій щодо матеріальних цінностей, які містять дорогоцінні матеріали та каміння.
Реквізит «Синтетичний рахунок» для віднесення зносу малоцінних та швидкозношуваних предметів заповнюється тільки по придбанні малоцінних та швидкозношуваних предметів за рахунок фондів економічного стимулювання, фондів спеціального призначення, коштів цільового фінансування та цільових надходжень.
Акт про приймання матеріалів
(форма № М-7)
Застосовується для оформлення приймання матеріальних цінностей, які мають кількісні та якісні розбіжності з даними супровідних документів постачальника; складається також при прийманні матеріалів, які прибули без документів. Після приймання цінностей акти з прикладанням документів (товарно-транспортних накладних) передаються: один до бухгалтерії підприємства для обліку переміщення (руху) матеріальних цінностей, а другий відділу постачання або юридичному відділу для направлення листа-претензії постачальнику.
Необхідні додаткові дані, які не відокремлені у формі окремими рядками, записуються у розділі «Інші дані».
Акт у 2-х примірниках складається приймальною комісією з обов’язковою участю матеріально відповідальної особи та представника відправника (постачальника) або представника незацікавленої організації.
Акт затверджується керівником підприємства (організації) чи особою, яка на те уповноважена.
Лімітно-забірна картка
(форми № М-8 та М-9, М-28 та М-28а)
Використовуються для оформлення відпуску матеріалів, що систематично витрачаються при виготовленні продукції, а також для поточного контролю за додержанням встановлених лімітів відпуску матеріалів на виробничі потреби та є виправдувальним документом для списання матеріальних цінностей зі складу.
Лімітно-забірні картки виписуються відділом постачання або плановим відділом на одне або декілька найменувань матеріалів (номенклатурних номерів) у двох примірниках. Один примірник до початку місяця передається цеху (дільниці) - споживачу матеріалів, другий - складу або кладовій цеху (дільниці). Відпуск матеріалів у виробництво здійснюється складом при пред’явленні представником цеху свого примірника лімітно-забірної картки. Комірник відмічає в обох примірниках дату та кількість відпущеного матеріалу, після чого визначає залишок ліміту за кожним номенклатурним номером матеріалів. В лімітно-забірній картці цеху (дільниці) розписується комірник, а в лімітно-забірній картці складу - представник цеху (дільниці).
Для скорочення кількості первинних документів, там, де це доцільно, рекомендується оформляти відпуск матеріалів безпосередньо в картках складського обліку. В цьому випадку видаткові документи на відпуск матеріалів не оформлюються, а сама операція здійснюється на основі лімітних карток, які виписуються в одному примірнику та не мають характеру бухгалтерських документів. Ліміт відпуску можна вказати і в самій картці. Представник цеху при одержанні матеріалів розписується безпосередньо в картках складського обліку, а в лімітно-забірній картці розписується комірник.
По лімітно-забірній картці ведеться також облік матеріалів, що не були використані у виробництві (повернення). При цьому інших додаткових документів не складається.
Понадлімітний відпуск матеріалів та заміна одних видів матеріалів іншими допускається тільки з дозволу керівника підприємства (організації), головного інженера або осіб, ними на те уповноважених.
При цьому виписується акт-вимога (форма № М-10).
Зміна ліміту здійснюється тими ж особами, яким надано право його встановлення.
Відпуск матеріальних цінностей здійснюється з тих складів, які позначені в лімітно-забірній картці. Комірник відмічає в лімітно-забірній картці дату та кількість відпущеного матеріалу, після чого визначає залишок ліміту з кожного номенклатурного номера матеріалів. Здача складом лімітно-забірних карток в бухгалтерію здійснюється після використання ліміту.
Бланк лімітно-забірної картки з частковим заповненням реквізитів може бути складено за допомогою засобів обчислювальної техніки.
Лімітно-забірна картка призначена:
Форма № М-8 - для багаторазового відпуску одного номенклатурного номера матеріалів на один місяць.
Форма № М-9 - для чотирьохразового відпуску лімітованих матеріалів, що відносяться на один вид витрат (замовлення на один місяць та на різноманітні види витрат (замовлень). В останньому випадку заповнюється графа «Кореспондуючий рахунок».
Форма № М-28 для відпуску матеріалів на будівельні об’єкти ведеться протягом усього періоду будівництва і знаходиться у виконавця робіт. Одночасно складається щомісячна лімітно-забірна картка за формою № М-28а, що знаходиться на складі. При відпуску матеріалів зі складу комірник розписується в лімітно-забірній картці форми № М-28, а одержувач - в лімітно-забірній картці форми № М-28а.
Наприкінці місяця виконавець робіт за результатами інвентаризації заповнює графу 14 форми № М-28. Фактична витрата матеріалів за місяць визначається шляхом підрахунку по кожному рядку (за відрахуванням повернення та залишку на об’єкті на кінець місяця).
Оформлені лімітно-забірні картки разом з первинними документами подаються до матеріального звіту та здаються комірником і виробником робіт в бухгалтерію. В бухгалтерії згідно зі звітом складу перевіряється правильність списання матеріалів на виробництво по кожному об’єкту та ділянці в цілому і одночасно визначаються дані про витрату матеріалів в лімітно-забірній картці форми № М-28 з початку будівництва кожного об’єкта. Лімітно-забірні картки з незакінчених (що переходять на наступний місяць) об’єктів повертаються виконавцю робіт.
Форма № М-28 - для обліку відпуску матеріалів будівельним об’єктам з центрального складу чи складу ділянки. Лімітно-забірна картка виписується на кожний об’єкт на один місяць.
Акт-вимога
на заміну (додатковий відпуск) матеріалів
(форма № М-10)
Використовується для обліку відпуску матеріалів понад встановленого ліміту або при заміні матеріалів і є основою для списання матеріалів зі складу.
Акт-вимога виписується на один вид матеріалів та його багаторазовий відпуск у межах ліміту у двох примірниках: один примірник для одержувача (цеху, дільниці та т. п.), другий - для складу.
Комірник відмічає в обох примірниках акта-вимоги дату та кількість відпущеного матеріалу, після чого визначає залишок.
В акті-вимозі одержувача (цеху, дільниці та т. п.) розписується завідуючий складом (комірник), в акті-вимозі складу - представник одержувача (цеху, дільниці).
Здача актів-вимог до бухгалтерії або на обробку засобами обчислювальної техніки здійснюється після видачі всієї кількості матеріалу, що вимагається.
Понадлімітний відпуск матеріалів та заміна одних видів матеріалу іншими допускається тільки з дозволу директора підприємства (організації), головного інженера або осіб, на те уповноважених, і після погодження з відповідними відділами підприємства.
Накладна-вимога
на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів
(форма № М-11)
Використовується для обліку руху матеріальних цінностей в середині підприємства та їх відпуску господарствам свого підприємства, що розташовані за межами його території, а також стороннім організаціям.
Накладна-вимога виписується в двох примірниках і підписується головним бухгалтером або особою, на те уповноваженою.
У випадку відпуску матеріалів господарствам свого підприємства один примірник передається одержувачам (цеху, дільниці та т. п.), другий - складу, який потім передається до бухгалтерії.
У випадку внутрішнього переміщення матеріалів накладну-вимогу складає матеріально відповідальна особа складу (цеху), що здає цінності. Один примірник служить складу (цеху), що здає, основою для списання цінностей, а другий - складу (цеху), що приймає для оприбуткування цінності. Графа 9 «Інвентарний номер» заповнюється в тому випадку, якщо облік малоцінних та швидкозношуваних предметів ведеться за інвентарними номерами.
У випадку відпуску матеріальних цінностей господарствам свого підприємства, що розташовані за межами його території, або стороннім організаціям накладну-вимогу виписують на основі договорів, нарядів і інших відповідних документів. Перший примірник передають складу як основу для відпуску матеріалів, другий - одержувачеві матеріалів. При відпуску матеріалів самовивозом накладну-вимогу, підписану одержувачем, комірник передає в бухгалтерію для виписки розрахунково-платіжних документів, якщо матеріали відпускалися із наступною оплатою.
Картка складського обліку матеріалів
(форма № М-12)
Застосовується для обліку руху матеріалів на складі за кожним сортом, видом та розміром, заповнюється на кожний номенклатурний номер матеріалу і ведеться матеріально відповідальною особою (комірником, зав. складом). Записи у картці виконують на підставі первинних прибутково-видаткових документів у день, коли відбувається операція.
Реєстр приймання-здачі документів
(форма № М-13)
Застосовується для реєстрації прибутково-видаткових документів, які здаються до бухгалтерії.
Реєстр складається в одному примірнику матеріально відповідальною особою та здається до бухгалтерії підприємства (організації) разом з первинними документами та необхідними додатками.
Відомість обліку
залишків матеріалів на складі
(форма № М-14)
Ведеться на підприємствах (в організаціях), які обліковують матеріали за оперативно-бухгалтерським методом. Відомість обліку залишків заповнюють за даними карток складського обліку, перевірених бухгалтерією. Вірогідність перенесення залишків до відомості підтверджується підписом особи, яка перевіряє.
Акт про приймання устаткування
(форма № М-15)
Форма № М-15 використовується для оформлення устаткування, що надійшло на склад для встановлення.
При здійсненні монтажних робіт підрядним способом до складу приймальної комісії входить також представник підрядної монтажної організації. В цьому випадку складається окремий акт на передачу устаткування на відповідальне збереження, уповноважений представник монтажної організації розписується безпосередньо в акті, і йому передається копія акта.
У випадку неможливості забезпечити якісне приймання устаткування при його надходженні на склад, «Акт про приймання устаткування» (форма № М-15) є попереднім, що складається за зовнішнім оглядом.
Акт приймання-передачі устаткування до монтажу
(форма № М-15а)
Якщо в момент надходження устаткування монтажу організація ще не намічена або не приступила до роботи, наступна передача їй обладнання оформляється «Актом приймання-передачі обладнання до монтажу» (форма № М-15а).
Матеріальний ярлик
(форма № М-16)
Матеріальний ярлик призначений для характеристики матеріалів кожного номенклатурного номера, що знаходиться в місцях зберігання.
Бланк ярлика заповнюється зав. складом на кожний номенклатурний номер матеріальних цінностей. Заповнений усіма необхідними даними ярлик прикріплюється до місця зберігання матеріальних цінностей та служить для них паспортом.
Акт про виявлені дефекти устаткування
(форма № М-17)
На дефекти, що виявляються в процесі ревізії, монтажу або випробування устаткування, складається «Акт про виявлені дефекти устаткування» (форма № М-17).
Сигнальна довідка
про відхилення фактичного залишку матеріалів від встановлених норм запасу
(форма № М-18)
Використовується для контролю за відхиленням фактичного залишку матеріалів від встановлених норм запасу і для контролю залишків матеріалів, що знаходяться без руху.
Довідка складається в одному примірнику завідуючим складом (комірником), який повинен своєчасно повідомити відділу постачання про відхилення фактичного залишку матеріалів від встановленої норми запасу та про залишки матеріалів, що знаходяться без руху.
Довідка заповнюється на підставі даних складського обліку матеріалів (типова форма № М-18).
Критерій для включення даних у довідку встановлює відділ матеріально-технічного постачання підприємства (організації).
Матеріальний звіт
(форма № М-19)
Застосовується в будівельних організаціях у тих випадках, коли матеріально відповідальною особою є начальник дільниці (виконавець робіт).
Матеріальні звіти складаються матеріально відповідальними особами тільки у кількісному виразі та в одному примірнику і подаються до бухгалтерії по закінченню місяця. Розцінка надходження та використання матеріалів проводиться бухгалтерією безпосередньо у матеріальному звіті.
До матеріальних звітів, як правило, повинні включатися усі матеріали, які були та є у наявності на складі (коморі), незалежно від того був чи не був рух цих матеріалів за звітний місяць.
Разом із матеріальним звітом до бухгалтерії подаються усі первинні документи на прибуток та видаток матеріалів з вказівками про кількість документів та їх номерів окремо за прибутком та видатком.
Інвентаризаційний опис
товарно-матеріальних цінностей
(форма № М-21)
Складається при знятті натуральних залишків в товарно-матеріальних цінностей по кожному окремому складу, дільниці, об’єкту, які знаходяться у матеріально відповідальних осіб.
В описі вказуються: найменування матеріалів, їх номенклатурні номери, тип, сорт, розмір та інші ознаки відмінності. В кінці інвентаризаційного опису підписуються усі члени комісії та матеріально відповідальні особи.
Акт про витрату давальницьких матеріалів
(форма № М-23)
Застосовується для оформлення витрат матеріалів відкритого зберігання, які належать замовнику, але витрачаються будівельною або монтажною організацією, яка виконує роботи.
Картка обліку устаткування для установлення
(форма № М-26)
Картку складають у відділі обладнання або бухгалтерії підприємства, яке будується (або у відділі капітального будівництва діючого підприємства).
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Зразок обкладинки |
ЖУРНАЛ
обліку вантажів, що надійшли
за ____________ 199__ р.
За даним зразком друкувати всі сторінки журналу
Реєстраційний номер |
Дата |
Постачальник |
Транспортний документ |
Товарний документ |
Розписка про одержання документа |
Прибутковий ордер чи акт про прийняття вантажу |
Запитання про розшук вантажу |
Примітка |
||||||
дата |
номер |
дата |
номер |
рід вантажу |
сума |
дата |
номер |
дата |
номер |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Формат А4
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-2а Затверджую |
АКТ
списання бланків довіреностей
по ________________________________
(найменування підприємства)
_____________________ |
__________________________ |
Комісія у складі ________________________________________________________________________ Згідно з журналом реєстрації довіреностей встановлено: |
№ п/п |
Усього видано |
З них |
|||||||
використані (отримані цінності та подані звіти |
повернуті як невикористані |
||||||||
Серія |
З номера по номер |
Кількість |
Серія |
Номер |
Кількість |
Серія |
Номер |
Кількість |
|
Наявність повернутих довіреностей документів про використання довіреностей перевірено. Бланки довіреностей у кількості ____________________________________________ штук підлягають списанню з підзвіту за вартістю: а) придбання (виготовлення) б) номінальною Підписи членів комісії: Підпис особи, що відповідає за реєстрацію довіреностей За даним зразком друкувати всі сторінки журналу |
№ довіреності |
Дата видачі |
Строк дії довіреності |
Посада і прізвище особи, якій видано довіреність |
Найменування постачальника |
№ і дата контракту, наряду, рахунка, специфікації та іншого документа або повідомлення |
Розписка особи, що одержала довіреність |
Відмітка про використання довіреності (№ і дата документа) |
1 |
2 |
3 |
5 |
6 |
6 |
7 |
8 |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Зразок обкладинки |
ЖУРНАЛ РЕЄСТРАЦІЇ ДОВІРЕНОСТЕЙ
за 199__ р.
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-4 |
ПРИБУТКОВИЙ ОРДЕР №
Номер документа |
Дата складання |
Код виду операції |
Склад |
Постачальник |
Кореспондуючий рахунок |
Номер супровідного документа |
||
найменування |
код |
рахунок, субрахунок |
код аналітичного обліку |
|||||
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна |
Сума |
Номер паспорта |
Порядковий номер запису за складською картотекою |
|||
найменування, сорт, розмір, марка |
номенклатурний номер |
код |
найменування |
за документом |
прийнято фактично |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Синтетичний рахунок для віднесення зносу |
код |
Прийняв |
Здав |
Друкувати із зворотом без заголовка. Підписи та текст під таблицею друкувати на звороті.
Формат 1/12
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-7 |
АКТ №
ПРО ПРИЙМАННЯ МАТЕРІАЛІВ
Номер документа |
Дата складання |
Місце складання акта ___________________________________________________________________ Початок прийняття ___ год. ___ хв. Закінчення прийняття __ год .___ хв. Прийнято та оглянуто вантаж, що прибув за рахунком № ______ «___» ____________ 19__ р. Посвідчення про якість (сертифікат) № ______ із станції (пристані) Одержувач ___________________________________________________________________________ Постачальник _________________________________________________________________________ Дата відправлення продукції зі станції (пристані, порту) чи зі складу відправника _________________ Договір № __________ від «___» ____________ 19__ р. на поставку продукції. Дата та номер телефонограми чи телеграми про виклик відправника (заготівельника) За супровідними транспортними документами значилося: |
Знак, марка, пломба |
Кількість місць |
Вид упаковки |
Найменування продукції, товару (вантажу) чи номери контейнерів |
Маса вантажу |
Особливі відмітки відправника за накладною |
|
відправника |
дороги, пристані |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Дата та час (год., хв.) |
Прибуття на станцію (пристань, порт) призначення |
Видачі вантажу органом транспорту |
Розкриття вагона та інших транспортних засобів |
Доставлення на склад одержувача |
1 |
2 |
3 |
4 |
Формат 2а 4 2-а сторінка форми № М-7 Умови зберігання на складі одержувача ___________________________________________________ Стан тари та упаковки на момент огляду продукції _________________________________________ Кількість продукції, що не вистачає, Інші дані _____________________________________________________________________________ 3-я сторінка форми № М-7 |
|
|
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру |
За документами |
Фактично виявлено |
Порядковий номер запису за складською картотекою |
Брак та бій |
Нестача |
Надлишки |
Номер паспорта |
|||||||||||
наймену- |
номенкла- |
код |
наймену- |
сорт |
кіль- |
ціна |
сума |
сорт |
кіль- |
ціна |
сума |
кіль- |
сума |
кіль- |
сума |
кіль- |
сума |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
і т. д. до кінця
4-а сторінка форми № М-7 Висновок комісії ______________________________________________________________________ Додаток. Перелік документів, що додаються ________________________________________________ З правилами прийняття матеріальних цінностей за кількістю, якістю та комплектністю всі члени комісії ознайомлені та попереджені про те, що вони несуть відповідальність за підписання акта, який містить дані, що не відповідають дійсності. |
|||
_______ |
_______ |
_____________________ |
_____________________________ |
_______ |
_______ |
_____________________ |
_____________________________ |
_______ |
_______ |
_____________________ |
_____________________________ |
Матеріальні цінності прийняті та оприбутковані «___» ____________ 19__ р. Комерційний акт № ____ від «___» ____________ 19__ р. Завідуючий складом |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-8 |
ЛІМІТНО-ЗАБІРНА КАРТКА
Номер документа |
Місяць, рік |
Код |
Кореспондуючий рахунок |
|||
виду операції |
відправника |
одержувача |
рахунок, субрахунок |
код аналітичного обліку |
||
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру |
||
Найменування, сорт, розмір, марка |
Номенклатурний номер |
Код |
Найменування |
Ліміт |
Порядковий номер запису за складською картотекою |
Всього відпущено з урахуванням повернення |
Ціна |
Сума |
|
|
|
|
|
Дата |
Кількість |
Залишок ліміту |
Підпис завідуючого складом або одержувача |
|
|
|
|
|
|
|
|
і т. д.
Формат а5
Зворотний бік форми № 8
Відпущено |
Дата |
Кількість |
Залишок ліміту |
Підпис завідуючого складом або одержувача |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
і т. д. |
||||
Повернено |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Начальник відділу, який встановив ліміт
Начальник підрозділу, який одержав матеріальні цінності
Завідуючий складом
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-9 |
ЛІМІТНО-ЗАБІРНА КАРТКА
|
|
Номер за поряд- |
Кореспондуючий рахунок |
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру |
Ліміт |
Відпущено |
Повернено кількість |
Всього відпущено з ураху- |
Ціна |
Сума |
Порядко- |
|||||||||||||||
рахунок, субраху- |
код аналітич- |
наймену- |
номенкла- |
код |
наймену- |
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
дата |
підпис завідую- |
||||||||||||||
дата |
підпис завідую- |
Залишок ліміту |
дата |
підпис завідую- |
Залишок ліміту |
дата |
підпис завідую- |
Залишок ліміту |
дата |
підпис завідую- |
Залишок ліміту |
||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
Всього записів за лімітно-забірною карткою |
Начальник підрозділу, який одержав матеріальні цінності |
Друкувати із зворотом без заголовочної частини. |
|
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-10 Дозволяю |
|
______ _______ _________________ |
АКТ-ВИМОГА
НА ЗАМІНУ (ДОДАТКОВИЙ ВІДПУСК) МАТЕРІАЛІВ
|
|
Код |
Кореспондуючий рахунок |
Номенклатурний номер |
Код |
|||||
виду операції |
відправника |
одержувача |
рахунок, субрахунок |
код аналітичного обліку |
виробу |
причини |
винуватця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Через кого ___________ Затребував ____________ Дозволив _________ |
Матеріальні цінності (найменування, сорт, розмір, марка) |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна |
Сума |
Номер паспорта |
Порядковий номер запису за складською картотекою |
||
код |
найменування |
затребувано |
відпущено |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Причина заміни (додаткового відпуску) _________________________________________________________________________________________ Заміна (додатковий відпуск) узгоджена _________________________________________________________________________________________ |
||
____________ |
______________ |
__________________ |
____________ |
______________ |
__________________ |
____________ |
______________ |
__________________ |
Формат а1/12 Зворотний бік форми № М-10 |
Дата |
Кількість |
Підпис завідуючого складом або одержувача |
|
відпущено |
залишок до видачі (одержання) |
||
|
|
|
|
і т. д. |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-11 |
НАКЛАДНА-ВИМОГА
НА ВІДПУСК (ВНУТРІШНЄ ПЕРЕМІЩЕННЯ) МАТЕРІАЛІВ
Номер документа |
Дата складання |
Код |
||
виду операції |
відправника |
одержувача |
||
|
|
|
|
|
Підстава ______________________________________________________________________________ Кому ___________________________________ Через кого ____________________________________ |
Кореспон- |
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна |
Сума |
Інвентар- |
Номер паспорта |
Поряд- |
||||
рахунок, субраху- |
код аналітич- |
наймену- |
номенкла- |
код |
наймену- |
відправлено (належить відпустити, затребувано) |
прийнято (відпущено) |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
Всього відпущено ____________________ найменувань, на суму крб. ___________________________ Відпуск дозволив _____________________________________________________ Головний бухгалтер Здав (відпустив) _______________________________________________________ Прийняв (одержав) Друкувати із зворотом без заголовочної частини. Підписи друкувати на звороті. Формат а1/12 |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-12 |
КАРТКА № ____ СКЛАДСЬКОГО ОБЛІКУ МАТЕРІАЛІВ
Склад |
Місце зберігання |
Марка |
Сорт |
Профіль |
Розмір |
Номенкла- |
Одиниця виміру |
Ціна |
Норма запасу |
Наймену- |
Дорогоцінний метал |
Номер рядка у ф. № 2-ДМ, дод. до ф.ф. № 2-ДМ і № 4-ДМ |
Дата запису |
Номер документа |
Номер за порядком |
Від кого одержано чи кому відпущено |
Прибуток |
Видаток |
Залишок |
Контроль (підпис, дата) |
|||||
стелаж |
комірка |
код |
наймену- |
Наймену- |
Вид |
Маса, г |
Номер паспорта |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
і т. д.
Формат а1/12
Зворотний бік форми № М-12
Дата запису |
Номер документа |
Номер за порядком |
Від кого одержано чи кому відпущено |
Прибуток |
Видаток |
Залишок |
Контроль (підпис, дата) |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
і т. д.
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-13 |
РЕЄСТР №
ПРИЙМАННЯ-ЗДАЧІ ДОКУМЕНТІВ
__________________________________________________________ від ____________ 19__ р. |
Номер групи матеріалу або номенклатурний номер |
Кількість документів |
Номери первинних документів |
і т. д. до кінця Разом прийнято документів ____________________________________________________________ |
||
«___» ____________ 19__ р. |
Здав __________________ |
______________________ |
«___» ____________ 19__ р. |
Прийняв ______________ |
______________________ |
Друкувати із зворотом без заголовка. Підпис друкувати на звороті. Формат а4 |
_______________________________ Склад (кладова) Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Зразок 1-ої сторінки форми |
ВІДОМІСТЬ
ОБЛІКУ ЗАЛИШКІВ МАТЕРІАЛІВ НА СКЛАДІ
за 19__ р.
Матеріально відповідальна особа ________________________________________________________ 2-а сторінка форми № М-14 |
Номер за порядком |
Матеріали |
Одиниця виміру |
Ціна |
Норма запасу |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
|||||
наймену- |
номенкла- |
наймену- |
код |
кіль- |
сума |
кіль- |
сума |
кіль- |
сума |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
і т. д. до кінця
За зразками 2-ої та 3-ої сторінок друкувати вкладні аркуші. Формат 2а4 3-я сторінка форми № М-14 (4-а сторінка чиста) |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
||||||
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
і т. д. до кінця Вкладний аркуш до форми № М-14 |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
Залишок на ___ |
||||
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
і т. д. до кінця Друкувати із зворотом |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-15 |
АКТ
ПРО ПРИЙНЯТТЯ УСТАТКУВАННЯ
Номер документа |
Дата складання |
Код виду операції |
Склад |
Код |
Кореспондуючий рахунок |
Номер супровідного документа |
||
відправ- |
постачаль- |
рахунок, субрахунок |
код аналітичного обліку |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Місце складання акта __________________________________________________________________ Початок приймання ____ год. ____ хв. Закінчення приймання ____ год. ____ хв. Прийнято та оглянуто вантаж, що прибув ____________ 19__. за рахунком № _____ від ____________ 19__ р. зі станції (пристані)______________________________ за супровідним транспортним документом ________ «___» ____________ 19__ р. у вагонах № ___________________ Відправник ___________________________________________________________________________ Постачальник _________________________________________________________________________ Дата відправлення устаткування зі станції (пристані, порту) або зі складу відправника _____________ За супровідним транспортним документом значилося: |
Знак, марка, пломба |
Кількість місць |
Вид упаковки |
Найменування устаткування (вантажу) |
Маса вантажу |
Особливі відмітки відправника за накладною |
|
відправника |
дороги, пристані |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
При огляді устаткування (вантажу) встановлено: |
||
1. Упаковка |
не пошкоджена |
(вказати, як пошкоджена) _________________________________ |
2. Устаткування доставлено |
комплектно |
(вказати, яка некомплектність) |
______________________________________________________________________________________ Формат а4 Зворотний бік форми № М-15 3. При зовнішньому огляді устаткування виявлено: |
Наймену- |
Номенкла- |
Тип, марка |
Заводський номер або маркіровка |
Кількість |
Вартість |
Виявлені дефекти |
|
за документом |
фактично |
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Примітка. Дефекти, що виявлені при перевірці, монтажі та випробуванні устаткування, оформляються актом про виявлені дефекти устаткування (типова форма № М-17) Висновок комісії ____________________________________________________________________ Перелік документів, що додаються _____________________________________________________ З правилами приймання устаткування за кількістю, якістю та комплектністю всі члени комісії ознайомлені: |
_______ |
_______ |
_____________________ |
_____________________________ |
_______ |
_______ |
_____________________ |
_____________________________ |
_______ |
_______ |
_____________________ |
_____________________________ |
Устаткування прийнято та оприбутковано «___» ____________ 19__ р. Комерційний акт № ____ від «___» ____________ 19__ р. Завідуючий складом ___________________ |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-15а |
АКТ
приймання-передачі устаткування до монтажу
Номер документа |
Дата складання |
Код виду операції |
Склад |
Місце складання акта ___________________________________________________________________ Замовник _____________________________________________________________________________ Передано _____________________________________________________________________________ Перелічене нижче устаткування для монтажу в ______________________________________________ |
Наймену- |
Номенкла- |
Тип, марка |
Завод- |
Завод- |
Номер позиції за техноло- |
Надходження на склад замовника |
Кіль- |
Вартість |
|
дата |
номер акта прий- |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
Формат а4 Зворотний бік форми № М-15а При прийманні устаткування до монтажу встановлено: устаткування відповідає проектній спеціалізації або кресленню (якщо не відповідає, Устаткування передано комплектно (вказати склад комплекту та технічної документації, Дефекти при зовнішньому огляді устаткування не виявлені (якщо виявлені, докладно Примітка. Дефекти, що виявлені при перевірці, монтажі та випробуванні устаткування, оформляються актом про виявлені дефекти устаткування (типова форма № М-17) Висновки про придатність до монтажу ___________________________________________________ М. П. Здав представник замовника |
||
____________ |
____________ |
____________________________ |
М. П. Прийняв представник монтажної організації |
||
____________ |
____________ |
____________________________ |
Вказане устаткування прийняте на зберігання. Матеріально відповідальна особа. |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-16 |
|
|
МАТЕРІАЛЬНИЙ ЯРЛИК
Назва матеріалу |
||
|
||
Марка (тип) |
Розмір |
Сорт |
|
|
|
Одиниця виміру |
Норма запасу |
|
|
|
|
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-17 |
АКТ № ____
про виявлені дефекти устаткування
«___» ____________ 19__ р.
Місцезнаходження устаткування _________________________________________________________ Підприємство (замовник) _______________________________________________________________ Будівля (споруда), цех ________________________________________________________________ У процесі перевірки, монтажу, випробування (потрібне підкреслити) нижче переліченого устаткування, виготовленого __________________________________________ Виявлені такі дефекти: |
Найменування устаткування |
Тип, марка |
Заводський номер чи маркіровка |
Проектна організація |
Дата |
Виявлені дефекти |
||
номер креслення |
наймену- |
виготовлення устаткування |
надходження устаткування на склад |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Формат а4 Зворотний бік форми № М-17 |
Найменування устаткування |
Тип, марка |
Заводський номер чи маркіровка |
Проектна організація |
Дата |
Виявлені дефекти |
||
номер креслення |
наймену- |
виготовлення устаткування |
надходження устаткування на склад |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Для усунення виявлених дефектів необхідно: М. П. |
|||
Представник замовника |
посада |
підпис |
і., по б., прізвище |
М. П. |
|
|
|
Представник підрядчика |
посада |
підпис |
і., по б., прізвище |
Представник |
посада |
підпис |
і., по б., прізвище |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-18 |
СИГНАЛЬНА ДОВІДКА
про відхилення фактичного залишку матеріалів від установлених норм запасу
«___» ____________ 19__ р.
Склад (кладова) ________________________________________________________________________ |
Номер картки складського обліку матеріалів |
Матеріал |
Одиниця виміру |
Назва запасу |
Є в наявності |
Примітка |
|
номенклатурний номер |
найменування |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
і т. п. до кінця Матеріально відповідальна особа Друкувати із зворотом без заголовочної частини. Підпис друкувати на звороті. Формат а5 |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-19 |
МАТЕРІАЛЬНИЙ ЗВІТ
за ____________ 199_ р.
місяць
По будівельній дільниці ________________________________________________________________ Матеріально підзвітна особа ____________________________________________________________ Перелік додатків до звіту |
По прибутку |
По видатку |
||||
номер групи матеріалу або номенклатурний номер |
кількість документів |
номери первинних документів |
номер групи матеріалу або номенклатурний номер |
кількість документів |
номери первинних документів |
і т. д. до кінця (ліновка через 16 пунктів) Всього прийнято документів ________________ ___________________________________________ Документи здав Документи прийняв «___» ____________ 199_ р. 2-а сторінка форми № М-19 |
Номенклатурний номер |
Найменування матеріалу |
Одиниця виміру |
Ціна за одиницю |
Залишок на початок місяця |
Надійшло |
Витрачено на виробництво |
||
кількість |
сума |
кількість |
сума |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
і т. д. до кінця (ліновка через 16 пунктів) 3-я сторінка форми № М-19 |
і відпущено |
Залишок на кінець місяця |
||||||||||
у тому числі по об’єктах |
на інші цілі |
всього |
|||||||||
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
кількість |
сума |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
і т. д. до кінця (ліновка через 16 пунктів) За зразками 2-ї і 3-ї сторінок друкуються (із зворотом) вкладні аркуші з надписом: «Вкладний аркуш до форми № М-19». |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-21 |
ІНВЕНТАРИЗАЦІЙНИЙ ОПИС № ___ НА _________ 199_ Р.
товарно-матеріальних цінностей, що знаходяться ___________________________________________ |
№№ п/п |
Номенклатурний № |
Найменування матеріалів |
Розмір (тип) |
Сорт або марка |
Одиниця виміру |
Фактична наявність |
Ціна |
Примітка |
і т. д. до кінця (ліновка через 16 пунктів) Зворотний бік форми № М-21 |
№№ п/п |
Номенклатур- |
Найменування матеріалів |
Розмір (тип) |
Сорт або марка |
Одиниця виміру |
Фактична наявність |
Ціна |
Примітка |
і т. д. до кінця (ліновка через 16 пунктів) Всього за описом порядкових номерів ___________________________________ з № ___________ Голова комісії ________________________________________________________________________ Члени комісії _________________________________________________________________________ Усі цінності, перелічені в інвентарному описі, комісією перевірені і в моїй присутності прийняті на відповідальне зберігання. Підпис матеріально відповідальної особи |
«___» ____________ 199_ р. |
|
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-23 |
АКТ № ___ від «___» ____________ 19__ р.
про витрату давальницьких матеріалів
Протягом ____________ 19__ р. спеціалізованою організацією |
Номенклатурний номер |
Найменування матеріалів |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна Сума |
Відмітка в карточці складу |
Формат а5 Зворотний бік форми № М-23 |
Номенклатурний номер |
Найменування матеріалів |
Одиниця виміру |
Кількість |
Ціна Сума |
Відмітка в карточці складу |
Цей акт на суму ____________________________________________________________________ крб. Представник спеціалізованої організації ______________________________________________ Представник замовника _________________________________________________________________ |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-26 |
КАРТКА ОБЛІКУ УСТАТКУВАННЯ ДЛЯ УСТАНОВЛЕННЯ
______________________________________________________________________________________ |
Номенкла- |
Наймену- |
Одиниця виміру |
Прийнято на склад |
Передано монтажній організації |
Передано в монтаж |
||||||||||
№ складу (місце зберігання) |
акт приймання |
кіль- |
вар- |
акт передачі |
кіль- |
вар- |
№ вимоги |
дата |
кіль- |
вар- |
|||||
номер |
дата |
номер |
дата |
||||||||||||
і т. д. до кінця (ліновка через 16 пунктів) Друкувати із зворотом без верхнього титульного тексту Формат а4 |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-28 |
Затверджую ліміт по об’єкту |
ЛІМІТНО-ЗАБІРНА КАРТКА №
з ________ до ____________ 199_ р.
Вид операції |
Склад |
Одержувач |
Кореспондуючий рахунок |
|||
|
будівельна ділянка |
об’єкт |
рахунок, субрахунок |
код аналітичного обліку |
||
_____________________________________________________________________________________ Начальник дільниці _____________________________________________________________________ Виконавець робіт _______________________________________________________________________ Ліміт витрати матеріалів по об’єкту перевірив _______________________________________________ |
Посада |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Зразок підпису |
Переліченим особам довіряю одержання матеріалів та зразок їх підписів підтверджую |
||
Виконавець робіт |
_____________________ |
___________________________ |
Місяць |
Відпуск матеріалів підтверджую - начальник дільниці (виконавець робіт) |
Витрати матеріалів на виробництво та залишок їх на об’єкті на кінець місяця підтверджую - виконавець робіт |
Підрахунок підсумку витрати матеріалів на виробництво перевірив - бухгалтер |
підпис |
підпис |
підпис |
2а4 2-а сторінка форми № М-28 |
Порядковий номер запису |
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру, код одиниці виміру |
Залишок матеріалу на початок року |
Відпущено по датах |
||||
наймену- |
код (номенкла- |
|
||||||
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
|||||
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
і т. д. до кінця За зразками 2-ої і 3-ої сторінок друкувати вкладні аркуші із зворотом без змін. 2а4 3-я сторінка форми № М-28 (4-а сторінка чиста) |
Залишок |
|||||||||
|
Повернено |
на об’єкті на кінець місяця |
Всього витрат за місяць за відраху- |
Ліміт матеріалів на об’єкт |
Всього витрат матеріалів з початку будівництва |
Результат |
|||
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
економія |
перевитрата |
|||
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис виробника |
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
і т. д. до кінця Друкувати текст: «Вкладний аркуш до ф. № М-28» Вкладний аркуш до форми № М-28 |
Відпущено по датах |
||||||
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
підпис комірника |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
і т. д. до кінця Друкувати із зворотом без змін 2а4 |
_______________________________ Ідентифікаційний код ЄДРПОУ ________ Код за УКУД ________________ |
Типова форма № М-28а |
ЛІМІТНО-ЗАБІРНА КАРТКА №
на ____________ 19__ р.
Вид операції |
Склад |
Одержувач |
Кореспондуючий рахунок |
|||
|
будівельна дільниця |
об’єкт |
рахунок, субрахунок |
код аналітичного обліку |
||
_______________________________________________________________________________________ Начальник дільниці _____________________________________________________________________ Виконавець робіт ______________________________________________________________________ Ліміт витрати матеріалу по об’єкту перевірив _______________________________________________ |
Посада |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Зразок підпису |
і т. д. до кінця (ліновка через 20 пунктів) Переліченим особам доручаю одержання матеріалів та зразок їх підписів підтверджую. |
||
Виконавець робіт |
________________ |
________________________________ |
Всього записів за лімітно-забірною карткою _______________________________________________ Начальник ___________________________________________________________________________ Виконавець робіт Завідуючий складом 2а4 2-а сторінка форми № М-28а |
Порядковий номер запису |
Матеріальні цінності |
Одиниця виміру, код одиниці виміру |
Ліміт |
Відпущено |
|||
найменування, сорт, розмір, марка |
код (номенклатурний номер) |
|
|||||
кількість |
кількість |
кількість |
|||||
підпис |
підпис |
підпис |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
і т. д. до кінця
За зразками 2-ої та 3-ої сторінок друкувати вкладні аркуші в форматі 2а4 із зворотом без зміни.
3-я сторінка форми № М-28а (4-а сторінка чиста)
по датах |
Дата повернення |
Всього відпущено із врахуванням повернення |
Ціна |
Сума |
Порядковий номер запису за складською картотекою |
|||
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
кількість |
||||
підпис |
підпис |
підпис |
підпис |
підпис |
||||
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
і т. д. до кінця |
|
Над таблицею друкувати текст: |
В книзі пронумеровано та |
«___» ____________ 199_ р. |
Головний (старший) |