Посадовими особами ДПІ у 2015 р. був складений висновок про результати перевірки достовірності відомостей, у якому зафіксовано, що позивачем у Декларації про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за 2014 р., вказано недостовірні відомості щодо наявності майнових прав, набутих ним за час перебування на посаді, які не відповідають наявній податковій інформації про майно відповідача.
Йдеться про люстраційну перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади».
У сформованому висновку вказано, що позивачем у декларації не відображено відомості про наявність у нього транспортних засобів: DAEWOO LANOS, 2007 року випуску та скутер SPEED GEAR, 2008 року випуску.
Тож посадовця звільнили на підставі п. 72 ст. 36 КЗпП як такого що не пройшов перевірку, передбачену Законом України «Про очищення влади».
Проте, як вказує ВС/КАС у постанові від 11.07.2018 р. У справі № 807/549/16, до якого дійшла ця справа, необхідно враховувати, що інформація про недостовірність відомостей щодо наявності майна (майнових прав) та/або невідповідність вартості майна (майнових прав), вказаних у декларації, або виявлених органами державної фіскальної служби у процесі проведення перевірки, не може бути підставою для застосування заборони без врахування обов'язкових умов, що таке майно (майнові права) було набуте за час перебування на визначених посадах і його вартість не відповідає доходам, отриманим із законних джерел.
До того ж, як пояснив посадовець, транспортний засіб DAEWOO LANOS, 2007 року випуску, у 2012 році було передано за довіреністю третім особам, а скутер SPEED GEAR, 2008 року випуску, не зазначив, у зв'язку з непридатністю його до експлуатації.
Тож суд робить висновок, що не зазначення у декларації майна не тягне за собою настання відповідальності за Законом України «Про очищення влади», оскільки питання декларування доходів певних осіб врегульовано у цьому випадку Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції».