З 1 жовтня 2018 р. набрали чинності зміни до порядку фінансування страхувальників, відповідно до яких роботодавцям надано можливість подавати заяви-розрахунки для фінансування допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, які надаються за рахунок коштів Фонду соцстраху, в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису ЕЦП.
Станом на сьогодні кожна четверта заява-розрахунок подається страхувальниками через клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення — звітує Фонд соцстраху.
Крім того, в електронному вигляді також можуть подаватися повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, що надсилаються упродовж місяця з дня виплат. Окремо відзначено, що за заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 р. включно, повідомлення подавати не потрібно.