Як отримати допомогу по безробіттю з першого дня

Із 31.03.2020 р. діють оновлені умови реєстрації, перереєстрації безробітних, надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю. Уведені вони у зв’язку із карантином та передбачені постановою КМУ 

Згідно змін допомогу по безробіттю призначать з 1-го дня, а документи можна подавати дистанційно.

Для цього подають заяву про надання статусу безробітного за формою, визначеною Державним центром зайнятості.

Харківський обласний центр зайнятості навів форми таких заяв:

Він же пояснює, що в період карантину повідомити службу зайнятості про свій намір зареєструватись як безробітний можна одним із способів:

  • направити скановані копії документів: паспорта, ідентифікаційного коду, документа про освіту, трудової книжки, заяви про надання/поновлення статусу безробітного та призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю, — на електронну адресу центру зайнятості/філії, який знаходиться територіально за вашим місцем перебування;
  • особисто надати ксерокопії вищезазначених документів, завірених особистим підписом, та заяву до центру зайнятості/філії через скриньку, розташовану перед центром зайнятості.

І обов'язково вкажіть вірний контактний номер телефону. Після отримання документів одним із вищеперелічених способів, фахівець центру зайнятості/філії зв’яжеться з вами для підтвердження або уточнення наданої інформації.

На час карантину, згідно вищевказаної постанови КМУ, не обов’язково відвідувати центр зайнятості безробітним не рідше ніж один раз на 30 календарних днів.

Проте після завершення карантину безробітний зобов'язаний протягом 10 робочих днів подати до центру зайнятості весь перелік документів, яким вимагають для надання статусу безробітного.

 

0