Кожна друга заява-розрахунок для отримання фінансування від Фонду соціального страхування України за листками непрацездатності подається роботодавцями в електронному вигляді. Щодня до Фонду надходить більше 5 тис. електронних заяв-розрахунків. Про це відзвітував Фонд соцстраху на своєму сайті.
Можливість використання клієнтського спеціалізованого програмного забезпечення для подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам була впроваджена з 1 жовтня 2018 р.
Електронні заяви-розрахунки створюється та подаються страхувальниками (роботодавцями) із застосування електронного цифрового підпису за умови укладеного договору з робочим органом виконавчої дирекції Фонду.
Також з 1 жовтня 2018 р. впроваджено систему попереднього контролю правильності нарахування виплат, що дає змогу упередити можливі помилки під час визначення розміру матеріального забезпечення та уникнути штрафів. Робочі органи виконавчої дирекції Фонду перевіряють інформацію, наведену в заяві-розрахунку, перевіряють правильність заповнення реквізитів, наявність даних про страхувальника в Державному реєстрі загальнообов'язкового державного соціального страхування, дані про сплату ним єдиного внеску тощо.