Як відомо, з 10.06.2021 р. трудова діяльність працівника обліковується в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (далі — Реєстр застрахованих осіб ПФУ). Через нововведення у багатьох кадровиків виникають запитання щодо того, як діяти з паперовими трудовими книжками, що залишились на підприємстві. У матеріалі надається алгоритм дій до завершення робіт зі сканування та після.
Що робити до завершення робіт зі сканування?
До завершення робіт зі сканування та включення до Реєстру застрахованих осіб ПФУ відомостей про трудову діяльність працівників, з якими укладені трудові договори до 10.06.2021 р., дані трудової книжки використовуються для врахування відомостей про трудову діяльність за період до 10.06.2021 р. і зберігаються в роботодавця протягом п’яти років із дня набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» від 05.02.2021 р. № 1271-IX.
Як діяти після завершення передавання даних?
Після завершення передавання даних (сканованих копій паперової трудової книжки, довідок тощо) та включення інформації до Реєстру застрахованих осіб ПФУ, наявні в роботодавця трудові книжки працівників, які продовжують перебувати у трудових відносинах, видаються їм особисто під підпис.
Підставою для видання паперової трудової книжки працівнику, який продовжує перебувати у трудових відносинах із роботодавцем, може бути наказ «Про видання трудової книжки».
Детальніше за посиланням
Кадрова система KadrEX