Уряд затвердив зміни до критеріїв визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування. Йдеться про постанову КМУ від 21.02.2018 р. № 135.
Зокрема, було розширено критерії визначення переліку посад працівників державних органів, які виконують функції з обслуговування.
До робіт, що пов'язані із забезпеченням належних умов функціонування державного органу, також віднесено:
-
роботи з утримання прилеглої території;
-
комп’ютерне забезпечення та впровадження інформаційних технологій (крім працівників, до компетенції яких належить формування, адміністрування та розвиток загальнодержавних електронних реєстрів, баз даних, інформаційних систем, а також забезпечення захисту інформації);
-
виконання завдань та функцій фахівця з інтерв’ювання, секретаря та стенографіста;
-
комп’ютерний набір тексту, робота з копіювальною та розмножувальною технікою, записом, накопиченням, систематизацією, перевіркою і опрацюванням цифрових та інших даних, підбором довідкового та інформаційного матеріалу;
-
виконання завдань і функцій касира, відповідального чергового, диспетчера, чергового оперативного.
Державним органам доручено забезпечити підтримання в актуальному стані переліки посад працівників, які виконують функції з обслуговування, в разі їх наявності з урахуванням змін, які відбуваються у структурі або штатному розписі державного органу.