Заступник Голови правління Пенсійного фонду України Ірина Ковпашко повідомила, що завдяки можливостям порталу можна отримувати інформацію про себе дистанційно, без відвідувань органів Фонду.
Втілюючи в життя інноваційні ідеї, використовуючи можливості новітніх інформаційних технологій, Пенсійний фонд прагне змінювати свої технологічні, інфраструктурні та кадрові підходи до обслуговування громадян. Новим напрямком на цьому шляху є саме надання дистанційних послуг в електронному вигляді.
— Пенсійний фонд України — орган, який надає послуги всім категоріям населення. Наші зміни розпочались зі зміни обслуговування громадян. Ми сьогодні на шляху впровадження нових можливостей веб-порталу. Дослухаючись до зауважень користувачів, намагаємось удосконалювати свої сервіси. Сьогодні даними порталу активно користуються державні службовці, подаючи декларації. Також — пенсіонери, які оформлюють певні пільги та преференції від держави. 2,5 мільйона пенсіонерів сьогодні є працюючими, — на них направлена послуга смс-інформування. Щомісяця вони отримують повідомлення про сплачені внески, які сплатив за них працедавець. Можливість надавати послуги в електронному вигляді це і технічна можливість Фонду. У нас вона є. За допомогою людей, які будуть користуватись нашими сервісами, ми дійдемо до того часу, що пенсії будемо призначати, не виходячи із дому, — зазначила Ірина Ковпашко.
На сьогодні електронними послугами порталу користується понад 3,2 мільйона громадян, з яких майже 440 тисяч користувачів зареєструвались за допомогою електронного цифрового підпису.