Не забувайте про необхідність зміни електронних ключів у разі зміни керівництва — ДФС

ГУ ДФС у Рівненській області нагадало, що коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, потрібно отримати ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів. При цьому необхідно переукласти з ГУ ДФС у відповідній області Договір про визнання електронних документів.

Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності.

У випадку, коли суб’єкт господарювання не змінить електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва, штрафи не передбачені, однак це призведе до інших негативних наслідків:

1) відмова в прийнятті звітності;

2) відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Зі всіма деталями оформлення електронного цифрового підпису можна ознайомитися на офіційному інформаційному ресурсі «Акредитований центр сертифкації ключів інформаційно-довідкового департаменту ДФС» за посиланням http://www.acskidd.gov.ua.

0