Держпраці наголошує, що записи про найменування роботи, професії або посади, на яку прийнято працівника, виконуються відповідно до найменування професій і посад, зазначених у Класифікаторі професій ДК 003:2010.
Держпраці у Львівській області пояснює, що відповідно до КЗпП трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Відповідно до постанови КМУ «Про трудові книжки працівників» відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видання трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації.
За порушення встановленого порядку ведення, обліку, зберігання і видання трудових книжок посадові особи несуть дисциплінарну, а в передбачених законом випадках — іншу відповідальність.
Згідно із Законом «Про пенсійне забезпечення» основним документом, що підтверджує стаж роботи, є трудова книжка. Тому записи у трудовій книжці беруть до уваги під час призначення пенсії, виплат за вислугу років, а також у разі призначення інших пільг.
Повідомляємо, що записи про найменування роботи, професії або посади, на яку прийнято працівника, виконуються відповідно до найменування професій і посад, зазначених у Класифікаторі професій ДК 003:2010 та відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників.
А відтак керівники підприємств, оформляючи кадрову документацію (трудові книжки, накази, штатні розписи тощо), мають записувати назви посад відповідно до Класифікатора професій.