28 липня 2017року набирає чинності наказ Міністерства фінансів від 13 червня 2017 р. № 568 про Порядок оформлення і видачі довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань).
Така довідка видається безоплатно на підставі заяви та податкової декларації про майновий стан і доходи, які подаються платником податків (уповноваженим представником) до контролюючого органу за місцем податкового обліку.
Заява складається з обов’язковим посиланням на пункт Кодексу, яким передбачено видачу контролюючим органом Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого буде подано довідку.
Заяву про видачу Довідки за вибором платника податку може бути подано в електронній формі з дотриманням вимог законів щодо електронного документообігу та електронного цифрового підпису.
Платники податку — резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, зобов’язані подати до контролюючого органу податкову декларацію не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду.
Контролюючий орган після надходження податкової декларації зобов’язаний перевірити достовірність визначених у декларації доходів, обґрунтованість застосування ставок податку на доходи фізичних осіб, військового збору і правильність визначення податкових зобов’язань та повноту їх сплати.
У разі неподання платником податку податкової декларації та/або за наявності невиконаних зобов’язань зі сплати податку на доходи фізичних осіб, військового збору, контролюючий орган надає заявнику протягом 10 календарних днів вмотивовану відповідь щодо відмови в наданні довідки.
Довідка видається протягом десяти календарних днів із дати отримання заяви, а платникам-резидентам, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, протягом 30 календарних днів після надходження податкової декларації та сплати належної суми податку.
Довідка видається у паперовій та/або електронній формах. Довідку у паперовій формі отримує безпосередньо платник податків за місцем податкового обліку.