На погодження до ДРС надійшов проект наказу Мін’юсту «Про затвердження Змін до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів».
Зміни до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів вносяться у зв’язку із змінами в законодавстві, а також на підставі пропозицій, що надійшли від державних архівів і деяких установ.
Уточнено строки зберігання документів з основної діяльності, наприклад, у статтях 37, 39, 51, 53, 54, 72, 73 вказаного Переліку строк зберігання у графі 4 змінять з 75 років на строк «до ліквідації організації». Строк зберігання 75 років залишено тільки для документів із кадрових питань (особового складу) (цей строк зберігання тепер однаковий як для організацій, у діяльності яких утворюються документи НАФ, так і для організацій, у діяльності яких документи НАФ не створюються).
Деякі документи, наприклад, контракти про права та обов’язки керівників організацій, договори цивільно-правового характеру з фізичними особами, навпаки буде віднесено до документів із кадрових питань (особового складу) і строк зберігання змінено на 75 років.
Серед пропонованих змін також збільшення строків зберігання табелів обліку використання робочого часу з одного до трьох років (за умови завершення перевірки контролюючими органами).