Управління персоналом

Головним принципом підбору персоналу ­ є принцип планування кадрової політики підприємства, яка відповідає його стратегічним цілям.

Також з метою підвищення ефективності роботи персоналу на підприємстві використовуються наступні принципи підбору співробітників:

  • планування чисельності працівників здійснюється таким чином, щоб завчасно врахувати потреби підприємства у зростанні кількості співробітників необхідної кваліфікації;
  • планування найму персоналу відбувається на довгостроковій і короткостроковій основі: довгострокова потреба встановлюється на підставі бізнес-плану розвитку підприємства, а короткострокову потребу визначають керівники підрозділів у ході оперативного моніторингу розподілу ресурсів по бізнес-проектам і наповнення робочих місць;
  • підприємство здійснює підбір персоналу з використанням відкритих джерел інформації;
  • у процесі підбору та найму дотримується принцип незалежності та рівних умов відбору щодо осіб, попереднім місцем роботи яких були конкуруючі між собою підприємства;
  • підбір здійснюється з дотриманням принципів неупередженості щодо кандидатів.

Співбесіди дотепер залишаються найбільш широко застосовуваним методом відбору кадрів — навіть працівників нижчої ланки не приймають на роботу хоча б без однієї співбесіди, а підбір керівника може вимагатипроведення й з десяток співбесід з різними фахівцями підприємства.

Мета співбесіди — отримати про потенційного співробітника якомога більше інформації, тим самим мінімізувавши ризики, пов’язані з помилками при наймі. Якісно проведена співбесіда не тільки дає максимально повну інформацію про реальні можливості кандидата, але й підвищує мотивацію кандидата прийняти саме вашу пропозицію.

0