Як скласти заяву про зберігання трудової книжки після звільнення працівника

Якого змісту має бути заява про зберігання трудової книжки на підприємстві після звільнення працівника?


Такої заяви не повинно було б бути. 

По-перше, у день звільнення роботодавець зобов’язаний видати працівнику копію наказу (розпорядження) про звільнення, письмове повідомлення про нараховані та виплачені йому суми при звільненні (ст. 116 КЗпП) та провести з ним розрахунок у строки, визначені ст. 116 КЗпП, а також на вимогу працівника внести належні записи про звільнення до трудової книжки, що зберігається у працівника (ст. 47 КЗпП).

Якщо трудова книжка зберігається на підприємстві, оскільки відомості з неї ще не передані до ПФУ, роботодавець повинен внести до неї запис про звільнення і повернути трудову книжку працівнику (це не знімає з нього обов’язку видати на руки копію наказу (розпорядження) про звільнення).

По-друге, у п. 6.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України і Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 р. № 58, вказано: трудові  книжки  та  їх  дублікати,  що не були одержані працівниками при звільненні,  зберігаються протягом двох  років у відділі кадрів  підприємства  окремо  від  інших  трудових  книжок працівників, які перебувають на  роботі.  Після  цього  строку  незатребувані трудові  книжки  (їх  дублікати) зберігаються в архіві підприємства протягом 50 років, а після закінчення зазначеного строку їх можна знищити в установленому порядку.

Тобто трудова книжка зберігається на підприємстві «за замовчуванням», якщо працівник її не отримав.

 


0