Особливості заповнення повідомлення про виплату допомоги на поховання

Підставою для фінансування страхувальників робочими органами ФСС є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами.

Після проведення виплат за рахунок коштів ФСС страхувальник надсилає повідомлення про проведення виплат. Повідомлення надсилається, якщо фінансувалась заява-розрахунок для надання матеріального забезпечення у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, виплати потерпілим на виробництві за видами, зазначеними у пункті 1 Порядку № 12, крім відшкодування вартості поховання потерпілого та пов'язаних із цим ритуальних послуг за рахунок коштів ФСС згідно з додатком 1.5 Порядку № 12. Тобто лише в цьому разі повідомлення не надсилається. Якщо згідно із заявою-розрахунком фінансувалась за рахунок коштів ФСС допомога на поховання згідно з додатком 1.2 Порядку № 12, то в повідомленні зазначається:

  • у колонках «Прізвище», «Ім’я», «По батькові», «№ страхового свідоцтва (ідентифікаційний номер)» — відомості про отримувача допомоги;
  • у колонках «Дані листка непрацездатності»: «Серія» та «Номер» — реквізити свідоцтва про смерть. У колонці «Серія» зазначаються букви без символу «–», «Номер» — відповідні шість цифр номера свідоцтва про смерть.

Про це йдеться в листі Фонду соціального страхування України.

0